Regulamin terapii w Gabinecie Psychoterapii Self-Made Person

  1. Pierwsze spotkanie odbywa się po uprzednim umówieniu przez kalendarz zamieszczony na stronie internetowej sekretariat/mail, social media lub formularz na stronie internetowej.
  2. Kolejne spotkania są umawiane bezpośrednio z terapeutami.
  3. Pierwsze sesje (od trzech do pięciu) mają charakter konsultacyjno – diagnostyczny, po nich następuje zawarcie kontraktu terapeutycznego w formie ustnej lub pisemnej. Terapeuta może wydłużyć bądź skrócić czas diagnozy.
  4. Spóźnienie na wizytę skutkuje skróceniem czasu wizyty o czas spóźnienia.
  5. Zaświadczenie o terapii wydaje się na prośbę rodzica w terminie do 2 tygodni.
Odwoływanie sesji i odpłatność
  1. Nieobecności pacjentów podczas regularnej terapii są co do zasady płatne, niezależnie od zdarzeń losowych. Uwzględniamy możliwość czterech bezpłatnych nieobecności w ciągu roku, zgłoszonych co najmniej 72 godziny przed konsultacją.
  2. Sesja może być prowadzona online jeśli pacjent nie jest w stanie dotrzeć do placówki (np. infekcje lub wyjazd), należy wcześniej poinformować o tym terapeutę.
  3. Sesje terapii odbywają się z częstotliwością raz lub dwa razy w tygodniu. Częstotliwość sesji uzgadniana jest w trakcie konsultacji, odpowiednio do potrzeb pacjenta.
  4. Płatności odbywają się regularnie przed każdą sesją na konto bankowe, w przypadku sesji online należy przesłać do sekretariatu dowód wpłaty przed rozpoczęciem sesji.
  5. W regularnej terapii można płacić raz w miesiącu z góry przelewem przed rozpoczęciem danego miesiąca terapii (w tym przypadku potwierdzenie przelewu wysłane mailem do biura jest warunkiem rezerwacji terminów sesji).
  6. Dwukrotne opuszczenie sesji bez wiadomości jest traktowane jako rezygnacja z terapii.
  7. Ustawowe dni świąteczne są wolne od pracy i opłat.
  8. Psychoterapeuci korzystają z superwizji, dbając o anonimowość pacjentów.
Nr konta bankowego 31 1050 1445 1000 0097 5575 4117